سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم جانبی و تجهیزات سیستمهای باسکول کامیونی

باسکول کامیونی در بسیاری از صنایع و معادن کاربرد دارد و بدون این تجهیزات، کنترل مواد مصرفی و تولید شده، تقریبا غیر ممکن خواهد بود. هر کدام از این باسکول‌ها برای اهداف خاصی طراحی می‌شوند تا بتوانند الزامات مورد نیاز را برآورده کنند، اما بسیاری از قطعات آنها شباهت‌هایی با یکدیگر دارند که در زیر به آنها اشاره شده است.

تجهیزات جانبی باسکول کامیونی

استفاده از لوازم جانبی باسکول کامیونی منجر به افزایش کارایی و بهینه‌سازی جریان کامیون‌ها در داخل و خارج از کارخانه شما می‌شود. دانستن این که لوازم جانبی عملکرد فعلی شما را تکمیل می‌کنند، می‌تواند در انتخاب بهتر سیستم کلی باسکول کامیون و سازنده آن به شما کمک کند. به نقشه جریان برنامه‌ریزی سایت خود مراجعه کنید تا ببینید که کدام یک از لوازم جانبی می‌تواند فرایندها را سرعت ببخشد و خطر خطای انسانی را برای شما کاهش دهد.

همیشه فضای مورد نیاز لوازم جانبی را قبل از نصب سیستم باسکول کامیون خود در نظر بگیرید تا بهترین قدرت مانور و گردش کامیون را برای شما فراهم کند. لوازم جانبی شامل کیوسک‌های بلیت فروشی و اتوماتیک، صفحه نمایش از راه دور، سیگنال‌های راهنمایی و رانندگی، چاپگر، راهنما و موارد دیگر است.

ریل‌های راهنمای باسکول کامیونی

ریل‌های راهنما محافظت از راننده را در برابر خسارات ناخواسته ارائه می‌دهد. بسیاری از تامین‌کنندگان ریل‌های راهنما را عرضه می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که طرح‌های ارائه شده توسط هر کدام از تولیدکنندگان را بررسی کنید، از جمله شکل و مقاومت ریل. برخی از راهنماها دارای ریل‌های با انتهای باز هستند، در حالی که برخی دیگر با درپوش انتهایی مهر و موم شده‌اند.

ریل‌های روباز می‌توانند ضایعات و رطوبت را جذب کنند و در صورت استفاده از ریل‌های دارای محفظه انتهایی، این ریل‌ها می‌توانند در اثر جذب رطوبت دچار خوردگی شوند. کلاهک‌های دارای مهر و موم جوش داده شده بهترین محافظت را ارائه می‌دهند و باعث می‌شوند که ضایعات و رطوبت از ریل خارج نشود.

دکه‌های ارائه بلیط اتوماتیک

از شناسایی RFID کامیون گرفته تا اعمال بار، وزن کشی و ارائه بلیت، کیوسک‌های اتوماتیک بدون نظارت، ترافیک کامیون‌ها را بهبود می‌بخشند و با نگه داشتن رانندگان در پشت فرمان، ایمنی مسیر را بهبود می‌بخشند. بسیاری از کیوسک‌های تولیدکنندگان می‌توانند با دفتر مرکزی و سیستم‌های حسابداری شما ادغام شوند.

چاپگرها و کیوسک‌های چاپگر

چاپگرها و کیوسک‌های چاپگر مزایای بیشتر از سرعت و دقت ارائه می‌دهند. بسیاری از سیستم‌های کیوسک چاپگر ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند RFID، تشخیص وسایل نقلیه و طرح‌های بادوام را ارائه می‌دهند.

RFID کامیون

مدیریت داده‌های باسکول کامیونی

نرم‌افزار مدیریت داده‌های باسکول کامیون می‌تواند گزارش و همچنین ذخیره اطلاعات در یک پایگاه داده مرکزی را چاپ کند. نرم‌افزار مدیریت داده با ارائه مدیریت پیشرفته و قابلیت‌های گزارش دهی، عملکرد کیوسک‌های خودکار را افزایش می‌دهد.

اکثر سیستم‌های نرم‌افزاری قابل انطباق با طیف گسترده‌ای از صنایع بوده و با بسیاری از سیستم عامل‌های محبوب سازگار هستند. بیشتر نرم‌افزارها به شما امکان می‌دهند گزارش‌هایی تهیه کنید، که اغلب توسط تعدادی از متغیرها از جمله مشتری، مسافر، کامیون، محصول و فروشنده تفکیک می‌شوند.

نمایش از راه دور

این که آیا شما نیاز دارید که میزان وزن را از نزدیک یا از راه دور مشاهده کنید، به راحتی می‌توانید صفحه نمایش اطلاعات از راه دور را روشن کنید و کارایی سیستم را افزایش دهید. بسیاری از نمایشگرها از راه دور قابل تنظیم بوده و دارای ویژگی‌های چراغ قرمز و سبز و سیگنال‌های stop / go هستند.

چراغ‌های توقف ترافیک

چراغ‌های ایست با طراحی صنعتی به صورت حرفه‌ای سیگنال‌های توقف جهانی قرمز و سبز را از راه دور مرتبط می‌کنند و باعث سرعت بخشیدن به ترافیک باسکول و از بین بردن ترافیک می‌شوند.

گیت تردد باسکول کامیونی

گیت‌های تردد در ورودی یا خروجی باسکول کامیون شما مانع دسترسی می‌شوند. اکثر گیت‌ها پس از انجام یک عمل مشخص، بصورت الکترونیکی کنترل شده و می‌توان آنها را باز یا بسته کرد.